spot_img
Civiltech
Civiltech
spot_img

Λειτουργία νέων σταθμών διοδίων στην Εγνατία

Nanodomi
Bosch

Eνας νέος σταθμός διοδίων στην Εγνατία Οδό, στο Αρδάνιο Eβρου, θα λειτουργήσει από την 1η Φεβρουαρίου. Επίσης από αύριο ξεκινούν τη λειτουργία τους ακόμα τρεις πλευρικοί σταθμοί, στη Σιάτιστα, στο Πολύκαστρο και στην Ασπροβάλτα. Ο σχεδιασμός της Εγνατίας περιλαμβάνει ακόμα δύο μετωπικούς σταθμούς διοδίων, στην Καβάλα και στο Πλάτανο Ημαθίας και περί τους δέκα πλευρικούς. «Παγωμένοι» παραμένουν οι διαγωνισμοί για τέσσερις σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών (ΣΕΑ).

- Advertisement -

Σύμφωνα με τη χθεσινή ανακοίνωση της Εγνατίας Οδού, η λειτουργία του νέου μετωπικού και των τριών πλευρικών σταθμών θα φέρει «ανακατατάξεις» στις χρεώσεις. Για παράδειγμα, η τιμή του διοδίου για ένα Ι.Χ. θα γίνει 1,40 ευρώ στους σταθμούς Μαλακασίου, Πολυμύλου και Ιεροπηγής, ενώ θα είναι 1,20 ευρώ στο Αρδάνιο, στον νέο σταθμό. Παράλληλα με τους νέους σταθμούς, η Εγνατία ξεκινάει για πρώτη φορά εκπτωτική πολιτική για τους συχνούς χρήστες. Τα δύο προγράμματα που αρχίζουν σήμερα απευθύνονται μόνο σε κατόχους του πομποδέκτη της Εγνατίας (Egnatia Pass). Το πρώτο ονομάζεται Smart και αφορά κλιμακωτά αυξανόμενη έκπτωση από 5% (για περισσότερες από 6 διελεύσεις τον μήνα) και φθάνει το 30% (για περισσότερες από 46 διελεύσεις τον μήνα) για όλες τις κατηγορίες οχημάτων πλην δικύκλων. Το δεύτερο ονομάζεται Citizen και αφορά μόνο Ι.Χ., παρέχοντας έκπτωση 5% στις πρώτες 27 διελεύσεις και 100% από την 28η έως την 50ή διέλευση.

Πάντως, ο σχεδιασμός του ΤΑΙΠΕΔ και της Εγνατίας Οδού για τα διόδια δεν έχει ολοκληρωθεί. Απομένει η κατασκευή των μετωπικών σταθμών Πλατάνου, στο σημείο «εισόδου» από την ΠΑΘΕ στην Εγνατία με κατεύθυνση τη Βέροια. Και ο σταθμός Καβάλας, που επαναμελετήθηκε καθώς η αρχική χωροθέτηση κρίθηκε ακατάλληλη. Και οι δύο σταθμοί παραμένουν ακόμα στο στάδιο των μελετών. Σταδιακά θα προστεθούν περί τους δέκα πλευρικούς σταθμούς, στον κεντρικό και στους κάθετους άξονες. Οσο για τους ΣΕΑ, οι τέσσερις διαγωνισμοί βρίσκονται «μπλοκαρισμένοι» αφότου το ΣτΕ δέχθηκε τα ασφαλιστικά μέτρα μιας εκ των εταιρειών που διεκδίκησε τα έργα.

- Advertisement -
Olympic Engineering

Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός για την παραχώρηση της συντήρησης και λειτουργίας του άξονα σε ιδιώτη από το ΤΑΙΠΕΔ έχει «παγώσει» από τα τέλη Δεκεμβρίου. Αιτία, η προσφυγή δύο κοινοπραξιών στο Συμβούλιο της Επικρατείας, οι οποίες δεν πρόλαβαν να καταθέσουν εμπρόθεσμα προσφορά (κατέθεσε μόνο η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ- EGIS).

Γιώργος Λιάλιος

kathimerini.gr

Fibran
Katoikia.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝ

3ο Συνέδριο Πυροπροστασίας Κατασκευών
Verde.Tec 2024
13ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Newsletter

Close Popup

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής). Παρέχουν χαρακτηριστικά, τα οποία σας βοηθούν έτσι ώστε να μη χρειάζεται να καθορίζετε τις επιλογές σας κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπο. Οι πληροφορίες που συλλέγουν αυτά τα cookies είναι ανώνυμες και δεν είναι δυνατόν να παρακολουθήσουν την δραστηριότητα της περιήγησής σε άλλους ιστότοπους.

Preferences
Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής).
  • _at_cm_hide

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Save
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες