spot_img
Civiltech
Civiltech
spot_img

Παρέμβαση ΕΕΤΕΜ κατά της μεταφοράς ευθύνης ελέγχου των μετρητών στους Ηλεκτρολόγους

Nanodomi
Bosch

Παρέμβαση της ΕΕΤΕΜ πραγματοποιήθηκε χθες, Δευτέρα 22-4-2024, στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής & Εμπορίου της Βουλής, κατά τη 2η συνεδρίασή της (ακρόαση εξωκοινοβουλευτικών φορέων και προσώπων) για την συζήτηση του σχεδίου νόμου του ΥΠΕΝ ««Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών,  γ) της αστικής ανθεκτικότητας και πολιτικής, δ) της καταπολέμησης της αυθαίρετης δόμησης, ε) της ενεργειακής ασφάλειας».

- Advertisement -

Η παρουσία της ΕΕΤΕΜ στην εν λόγω συνεδρίαση, ζητήθηκε από τους εισηγητές των κομμάτων, σε προηγούμενη συνεδρίαση της Επιτροπής, και, συγκεκριμένα, από τους:

  • Κοτρωνιά Γεώργιο από τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
  • Χριστοδουλάκη Μανώλη από το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ
  • Δελβερούδη Κομνηνό από τη ΝΙΚΗ και
  • Καραγεωργοπούλου Ελένη από την ΠΛΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

Τις σχετικές προτάσεις των εισηγητών μπορείτε να τις δείτε εδώ.

- Advertisement -
Olympic Engineering

Την  ΕΕΤΕΜ εκπροσώπησε ο  Γραμματέας Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων της ΚΔΕ, κ. Σινογεώργος Κωνσταντίνος.

Ο κ. Σινογεώργος, στην παρέμβασή του, επεσήμανε, μεταξύ άλλων, ότι η ΕΕΤΕΜ είναι αντίθετη στην προσπάθεια μεταφοράς της αρμοδιότητας ελέγχου των μετρητικών διατάξεων των επαγγελματιών καταναλωτών και της αντίστοιχης ευθύνης, από τον ΔΕΔΔΗΕ, στους κατόχους αδειών Ηλεκτρολόγου Εγκαταστάτη αλλά και της επιβάρυνσης των πελατών , ενώ εξέφρασε τις αντιρρήσεις της Ένωσης ,  στο γεγονός ότι, για άλλη μία φορά, τα παραγωγικά Υπουργεία αναθέτουν στο ΤΕΕ την διαχείριση και λειτουργία νέων  ηλεκτρονικών πλατφορμών  για τον εντοπισμό αυθαιρέτων και την υποβολή καταγγελιών συνεχίζοντας τη συγκεκριμένη παράλογη πρακτική.

Επίσης, διαμαρτυρήθηκε για την αποκλεισμό της κατηγορίας ΤΕ μηχανικών από την στελέχωση της Γενικής Διεύθυνσης Σώματος Επιθεωρητών και Ελεγκτών και της Διεύθυνσης Εφαρμογής Σχεδιασμού και Ελέγχου Δομημένου Περιβάλλοντος του ΥΠΕΝ.

Τέλος ζήτησε την συμμετοχή εκπροσώπων της ΕΕΤΕΜ στο ΚΕΣΥΠΟΘΑ και ΚΕΣΥΠΟΘΑ Β΄ αλλά και στα περιφερειακά ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ.

Την παρέμβαση του κ. Σινογεώργου μπορείτε να τη δείτε εδώ.

Υπόμνημα με παρατηρήσεις επί του νομοσχεδίου:
«Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών, γ) της αστικής ανθεκτικότητας και πολιτικής, δ) της καταπολέμησης της αυθαίρετης δόμησης, ε) της ενεργειακής ασφάλειας»

Επι του Άρθρου 55

Σε ότι αφορά στο άρθρο 55 όπου προβλέπεται η σύσταση Κεντρικού Συμβουλίου Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων B’ (ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. B’) επισημαίνουμε ότι η Ε.Ε.Τ.Ε.Μ ενώ συμμετείχε με εκπρόσωπο της τόσο στα ΣΧΟΠ όσο και στα ΣΧΟΠΑΔ, τα οποία αντικαταστάθηκαν από τα ΣΥΠΟΘΑ και έχουν παρεμφερείς αρμοδιότητες εντούτοις αποκλείστηκε αδικαιολόγητα από τα Συμβούλια Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων (ΣΥΠΟΘΑ)!

Επομένως η Ε.Ε.Τ.Ε.Μ θεωρούμε πως θα πρέπει να συμμετέχει με εκπρόσωπο της στα ΣΥΠΟΘΑ των Περιφερειακών Ενοτήτων, καθώς αυτά εξετάζουν και υποθέσεις Πτυχιούχων Μηχανικών Τ.Ε – μελών της Ε.Ε.Τ.Ε.Μ. και στο Κεντρικό Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων (ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. ) αλλά και στο υπο σύσταση ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. Β΄

Προτείνουμε την τροποποίηση του άρθρου 55 ως εξής:

Άρθρο 55

Συγκρότηση Κεντρικού Συμβουλίου Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων Β’ – Τροποποίηση παρ. 1 και προσθήκη παρ. 2Α στο άρθρο 24 ν. 4495/2017

  1. Η παρ. 1 του άρθρου 24 του ν. 4495/2017 (Α΄ 167) τροποποιείται με την προσθήκη του Κεντρικού Συμβουλίου Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων B’ (ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. B’), και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:

«1. Στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας συνιστώνται Κεντρικό Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων (ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α.) και Κεντρικό Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων B’ (ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. B’), τα οποία συγκροτούνται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας.».

  1. Στο άρθρο 24 του ν. 4495/2017 προστίθεται παρ. 2Α ως εξής:

«2. Το ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. B’ είναι δεκαμελές και αποτελείται από:

α) τον Νομικό Σύμβουλο του Κράτους στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ως πρόεδρο, ο οποίος αναπληρώνεται από άλλον Νομικό Σύμβουλο ή Πάρεδρο του γραφείου του Νομικού Συμβούλου στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας,

γ) τον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Πολεοδομίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τον εκάστοτε οριζόμενο αναπληρωτή του,

δ) τον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Χωρικού Σχεδιασμού του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τον εκάστοτε οριζόμενο αναπληρωτή του,

ε) δύο (2) μηχανικούς, με εμπειρία σε θέματα αυθαιρέτων, που υποδεικνύονται με τους αναπληρωτές τους από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας,

στ) δύο (2) μέλη, πρόσωπα εγνωσμένου κύρους με εμπειρία σε θέματα αυθαιρέτων, κατόχους πτυχίου ανώτατης σχολής, με τους αναπληρωτές τους,

ζ) δύο (2) Μηχανικούς, Προϊστάμενους Διευθύνσεων ή Τμημάτων ή υπαλλήλους Α’ βαθμού του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, από τις Διευθύνσεις που υπάγονται στη Γενική Γραμματεία Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος του ως άνω Υπουργείου με τους αναπληρωτές τους.».

η) έναν μηχανικό, με εμπειρία σε θέματα αυθαιρέτων , που υποδεικνύονται με τον αναπληρωτή του από την Επαγγελματική -Επιστημονική Ένωση Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Μηχανικών (Ε.Ε.Τ.Ε.Μ).

  1. Στην παράγραφο 2 του άρθρου 24 ν. 4495/2017 η φράση « εντεκαμελές» αντικαθίσταται από την φράση « δωδεκαμελές» και προστίθεται εδάφιο θ) ως εξής:

θ) ένα (1) μηχανικό, με εμπειρία σε θέματα χωροταξίας και πολεοδομίας, που υποδεικνύεται με τον αναπληρωτή του από την Επαγγελματική -Επιστημονική Ένωση Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Μηχανικών (Ε.Ε.Τ.Ε.Μ).

  1. Στην παράγραφο 2 του άρθρου 22 του ν.4495/2017 με τίτλο « Συγκρότηση Περιφερειακών Συμβουλίων Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων (ΠΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α.)», η φράση «πενταμελές» αντικαθίσταται από την φράση «εξαμελές» και προστίθεται εδάφιο στ) ως εξής:

στ) Έναν (1) εκπρόσωπο της Επαγγελματικής –Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Μηχανικών (Ε.Ε.Τ.Ε.Μ). με τον αναπληρωτή του, μηχανικό Τ.Ε., ειδικότητας πολιτικού μηχανικού Δομικών Έργων, Μηχανικού Μορφολογίας και Αναστήλωσης , Τοπογράφου Μηχανικού ή Μηχανικού Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας με δεκαετή εμπειρία.»

Επι των άρθρων 57 και 58 :

Στο άρθρο 57 «Δημιουργία διαδικτυακής πλατφόρμας για τον εντοπισμό αυθαιρέτων με χρήση δορυφορικών εικόνων και μη επανδρωμένων αεροσκαφών – Προσθήκη άρθρου 125Β στον ν. 4495/2017», προβλέπεται η δημιουργία και τήρηση από το ΤΕΕ διαδικτυακής πλατφόρμας για τον εντοπισμό αυθαιρέτων με χρήση δορυφορικών εικόνων και μη επανδρωμένων αεροσκαφών.

Στο άρθρο 58 με τίτλο «Ενιαίο Ηλεκτρονικό Σύστημα Καταγγελιών – Προσθήκη άρθρου 125Γ στον ν. 4495/2017» προβλέπεται η σύσταση στο ΥΠΕΝ ενιαίου Ηλεκτρονικού Σύστηματος Καταγγελιών, του οποίου το σχεδιασμό, την υποστήριξη, διαχείριση, λειτουργία κλπ θα τα αναλάβει και πάλι το ΤΕΕ.

Ως γνωστόν τα εμπλεκόμενα παραγωγικά υπουργεία έχουν επιδοθεί σε μία «Βιομηχανία» αναθέσεων προς στο ΤΕΕ, οποιασδήποτε Ηλεκτρονικής πλατφόρμας ή συστήματος που αφορά τεχνικό αντικείμενο με το αζημίωτο σε όσα νομοσχέδια προωθούνται προς ψήφιση στη Βουλή και φυσικά το παρόν νομοσχέδιο δεν αποτελεί εξαίρεση.

Υπενθυμίζουμε ότι τα τελευταία χρόνια έχει ανατεθεί απευθείας στο ΤΕΕ, η διαχείριση, έναντι πολλών εκατομμυρίων ευρώ μέσω ανταποδοτικών τελών τα οποία καταβάλλουν οι πολίτες, πλειάδας ψηφιακών υπηρεσιών, Μητρώων του Κράτους αλλά και προγραμμάτων, μετατρέποντάς το ουσιαστικά σε κερδοσκοπική επιχείρηση και «μεγαλοεργολάβο», η οποία νοθεύει τον υγιή ανταγωνισμό αλλοιώνοντας παράλληλα και τους σκοπούς του.

Το δε πλήθος των διαφορετικών υπηρεσιών και ηλεκτρονικών πλατφορμών που διαχειρίζεται θέτει εν αμφιβόλω την δυνατότητα του για αξιόπιστη διαχείριση και ανταπόκριση στην εξυπηρέτηση πολιτών και Μηχανικών.

Η Πολιτεία αντί να προβαίνει σε κάθε ευκαιρία σε outsourcing των Υπηρεσιών των Υπουργείων και ΟΤΑ θα έπρεπε να τις ενισχύει με υλικοτεχνικές υποδομές και έμπρακτη στήριξη του προσωπικού τους ειδικά για μείζονος σημασίας ζητήματα όπως αυτό του ελέγχου των αυθαιρέτων.

Για τους παραπάνω λόγους θα επαναλάβουμε το αίτημα μας για τήρηση των σχετικών πλατφορμών και συστημάτων όπως και αυτών που αναφέρονται στα άρθρα 57 και 58 από το ίδιο το Υπουργείο και αξιοποίηση του τεχνικού επιστημονικού δυναμικού που υπηρετεί στο Δημόσιο.

Επι του άρθρου 78

Στο άρθρο 78 «Στελέχωση της Γενικής Διεύθυνσης Σώματος Επιθεωρητών και Ελεγκτών και της Διεύθυνσης Εφαρμογής Σχεδιασμού και Ελέγχου Δομημένου Περιβάλλοντος του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας» αποκλείονται από την στελέχωση της Γενικής Διεύθυνσης Σώματος Επιθεωρητών και Ελεγκτών και της Διεύθυνσης Εφαρμογής Σχεδιασμού και Ελέγχου Δομημένου Περιβάλλοντος του ΥΠΕΝ, οι Πτυχιούχοι της κατηγορίας ΤΕ μηχανικών οι οποίοι διαθέτουν εμπειρία και τα κατάλληλα προσόντα και προκειμένου να αξιοποιηθεί το σύνολο του τεχνικού επιστημονικού δυναμικού της Χώρας προτείνουμε να συσταθούν και θέσεις του κλάδου ΤΕ μηχανικών αντίστοιχων ειδικοτήτων ( Πολιτικών Μηχανικών Δομικών Έργων, Πολιτικών Μηχανικών Έργων Υποδομής, Μηχανικών Μορφολογίας και Αναστήλωσης, Τοπογράφων Μηχανικών και Μηχανικών Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας καθώς και άλλων συναφών ειδικοτήτων ).

Επίσης στο Μητρώο της παραγράφου 2 του ίδιου άρθρου θα πρέπει να εγγράφονται και οι Μηχανικοί ΤΕ που διαθέτουν εξειδικευμένη και επαρκή εμπειρία στα αντικείμενα που θα καθοριστούν από το Υπουργείο με μεταγενέστερη υπουργική απόφαση.

Επι του Άρθρου 125 :

Στο άρθρο 125 «Καταπολέμηση της ρευματοκλοπής – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 2 και παρ. 4 άρθρου 7 ν. 4483/1965» και ειδικότερα στο 3ο εδάφιο της παραγρ. 1, προβλέπεται για τις επαγγελματικές χρήσεις κατά την διαδοχή χρήστη, ο αδειούχος ηλεκτρολόγος πέραν των προβλεπόμενων από την νομοθεσία απαραίτητων ελέγχων και μετρήσεων της Εσωτερικής Ηλεκτρικής Εγκατάστασης προκειμένου για την έκδοση της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη να βεβαιώνει και τη μη παραβίαση της μετρητικής διάταξης.

Ως πανελλαδικός ενιαίος φορέας εκπροσώπησης και των Πτυχιούχων Μηχανικών κατόχων αδειών Ηλεκτρολόγου Εγκαταστάτη, σας επισημαίνουμε τα εξής:

Σύμφωνα με τις ισχύουσες κανονιστικές διατάξεις και ειδικότερα την 30/2020 Απόφαση της ΡΑΕ ( ΦΕΚ 370 Β’) 7-2-2020 στο άρθρο 5 παραγ. 9 αναφέρεται ότι :

Δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε παρέμβαση στην μετρητική διάταξη από μη εξουσιοδοτημένο από το Διαχειριστή του Δικτύου πρόσωπο. Οποιαδήποτε τέτοια παρέμβαση θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια προσώπων και εγκαταστάσεων.

Αποκλειστική δε αρμοδιότητα για τους ελέγχους των μετρητικών διατάξεων σύμφωνα και με το άρθρο 7 της ανωτέρω απόφασης της ΡΑΕ στο οποίο προβλέπονται και δειγματοληπτικοί έλεγχοι για υποψία ρευματοκλοπών, έχει ο Διαχειριστής του Δικτύου ήτοι ο ΔΕΔΔΗΕ και κανείς άλλος!

Επίσης με βάση τα θεσμοθετημένα πρότυπα για τον έλεγχο των Ε.Η.Ε. ( ΕΛΟΤ 60364, HD384, KEHE) σε καμία περίπτωση δεν προβλέπεται έλεγχος της μετρητικής διάταξης από τους Ηλεκτρολόγους.

Οι αρμοδιότητες και η ευθύνη εκτέλεσης οποιωνδήποτε εργασιών σύνδεσης, συντήρησης, επισκευής, σφράγισης και γενικά οποιασδήποτε επέμβασης σε στοιχεία της μετρητικής διάταξης (καλώδια , κιβώτια μετρητού, μετρητής, ασφαλιστικά στοιχεία, Μ/Σ κλπ) ανήκουν στην αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).

Με βάση τα ανωτέρω, οι κάτοχοι άδειας Ηλεκτρολόγου Εγκατάσταση δεν έχουν καμία αρμοδιότητα επέμβασης ή εργασίας πριν την έξοδο του κιβωτίου του μετρητή αλλά μόνο μετά την έξοδο αυτού (μετρητή) προς τον Πίνακα της Ε.Η.Ε. (Εσωτερικής Ηλεκτρικής Εγκατάστασης ), τον πίνακα της ΕΗΕ και την ΕΗΕ.

Επιπρόσθετα κανείς δεν διασφαλίζει τον αδειούχο Ηλεκτρολόγο Εγκαταστάτη που θα εκδόσει την ΥΔΕ ότι ο προηγούμενος Ιδιοκτήτης ή χρήστης πραγματοποίησε ρευματοκλοπή αλλά ύστερα φρόντισε να φαίνεται απαραβίαστη η σφραγίδα του κιβωτίου ή να χρησιμοποίησε οιοδήποτε άλλο τρόπο από τους πολλούς που χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι, για την ρευματοκλοπή, και έτσι αυτός να βεβαιώσει ότι ο μετρητής δεν έχει παραβιαστεί χωρίς αυτό να ισχύει.

Επίσης όπως έχει δείξει η εμπειρία, δύναται ο ιδιοκτήτης ή ο χρήστης αφού βεβαιώσει ο Ηλεκτρολόγος ότι δεν έχει παραβιαστεί η σφραγίδα του μετρητή και πλέον θα φέρει την ευθύνη, σε μεταγενέστερο χρόνο να απευθυνθεί σε μη αδειούχο τεχνίτη και να παραβιάσει την διάταξη με αποτέλεσμα σε τυχόν έλεγχο από το ΔΕΔΔΗΕ να κινδυνεύει να χάσει την άδεια του ο αδειούχος Ηλεκτρολόγος χωρίς υπαιτιότητα του.

Επομένως δεν αντιλαμβανόμαστε την σκοπιμότητα της μεταφοράς της αρμοδιότητας και ευθύνης του ΔΕΔΔΗΕ για τους ελέγχους στους Πολίτες και στους Ηλεκτρολόγους.

Δεν μπορεί να μετατρέπονται οι συνάδελφοι κάτοχοι αδειών Ηλεκτρολόγου Εγκαταστάτη σε «Ελεγκτές» και να μετατίθεται η θεσμοθετημένη ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ για τις ρευματοκλοπές σε αυτούς και μάλιστα χωρίς να υπάρχει το αναγκαίο ρυθμιστικό – κανονιστικό πλαίσιο για την υπαιτιότητα των ρευματοκλοπών.

Διερωτόμαστε δε πως είναι δυνατό να περιλαμβάνονται στο σχέδιο νόμου ρυθμίσεις που επηρεάζουν άμεσα και με σοβαρές συνέπειες ένα ολόκληρο κλάδο (Μηχανικών , Τεχνιτών κ.λ.π) χωρίς να έχουν ερωτηθεί από το Υπουργείο καν για τις απόψεις τους, οι εκπρόσωποι του.

Ενώ σε αντίστοιχες περιπτώσεις που αφορούν άλλους τεχνικούς, οι Φορείς συναποφασίζουν για τις διατάξεις που περιλαμβάνονται στα σχέδια νόμου.

Καλούμε το Υπουργείο να μην καταφεύγει σε πρόχειρες και μη αποτελεσματικές επιλογές και πως θα ήταν προτιμότερο να επιταχυνθεί η διαδικασία προμήθειας και τοποθέτησης ψηφιακών μετρητών, κατά προτεραιότητα στους στις επαγγελματικές χρήσεις, ώστε να μειώνεται στο ελάχιστο η πιθανότητα ρευματοκλοπής.

Η στοχοποίηση ενός ολόκληρου κλάδου, που περιλαμβάνει πολλές χιλιάδες Επαγγελματίες, και η ανάθεση αρμοδιοτήτων τις οποίες δεν έχουν εκ του νόμου είναι λανθασμένη επιλογή και δεν γίνεται να γίνει αποδεκτή από επαγγελματίες οι οποίοι καλούνται να επωμιστούν ευθύνες που δεν τους αναλογούν.

Συνοψίζοντας ζητάμε την απόσυρση της διάταξης του 3ου εδαφίου της παραγ. 1 του άρθρου 2 του ν.4483/1965.

Και καλούμε την ηγεσία του ΥΠΕΝ να μη προβεί σε βεβιασμένες κινήσεις και να συζητήσει το θέμα με όλους τους εμπλεκόμενους Φορείς ώστε να βρεθεί η βέλτιστη λύση για τον περιορισμό των ρευματοκλοπών.

Fibran
Katoikia.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝ

3ο Συνέδριο Πυροπροστασίας Κατασκευών
Verde.Tec 2024
13ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Newsletter

Close Popup

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής). Παρέχουν χαρακτηριστικά, τα οποία σας βοηθούν έτσι ώστε να μη χρειάζεται να καθορίζετε τις επιλογές σας κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπο. Οι πληροφορίες που συλλέγουν αυτά τα cookies είναι ανώνυμες και δεν είναι δυνατόν να παρακολουθήσουν την δραστηριότητα της περιήγησής σε άλλους ιστότοπους.

Preferences
Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής).
  • _at_cm_hide

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Save
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες