spot_img
Civiltech
Civiltech
spot_img

Ελλείψεις στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων ανησυχούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες

Nanodomi
Bosch

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν την εξέλιξη της αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων(EV) εξακολουθεί να είναι η ελλιπής υποδομή του δημόσιου δικτύου φόρτισης των αυτοκινήτων που δεν εκπέμπουν επικίνδυνους ρύπους.

- Advertisement -
Olympic Engineering

Οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων EV εξετάζουν προσεκτικά το κριτήριο της εύκολης και απρόσκοπτης φόρτισης για να εξασφαλίσουν τη μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία και την ολοκλήρωση του ταξιδιού. Έως τώρα, σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες το δημόσιο δίκτυο φόρτισης των EV έχει πολλές ελλείψεις ακόμη και στο εθνικό δίκτυο όπου είναι απαραίτητη η χρήση των υποσταθμών DC μεγάλης ισχύος για να φορτισθούν γρήγορα οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και να συνεχίσουν το ταξίδι τους.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανησυχούν για τις ελλείψεις στο δημόσιο δίκτυο φόρτισης των EV και αναζητούν τις καλύτερες επιλογές για να δημιουργηθεί το πλαίσιο που θα εξασφαλίσει την γρήγορη και ασφαλή φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αναφέρει το Bloomberg.

- Advertisement -
Civiltech

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων επενδύουν μεγάλο μέρος από τους οικονομικούς πόρους τους για να εξελίξουν και να λανσάρουν νέα μοντέλα με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αλλά αντιμετωπίζουν τα παράπονα και τις αιτιάσεις των υποψήφιων αγοραστών σχετικά με τη δυνατότητα της φόρτισης. Μάλιστα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, σημαντική μερίδα υποψήφιων αγοραστών θέτει σαν πρώτο προβληματισμό την εύκολη φόρτιση και όχι τις κρατικές επιδοτήσεις για την απόκτηση EV.

Ακόμη και σε χώρες όπου έχουν γίνει μεγάλες επενδύσεις στην υποδομή φόρτισης των EV, όπως η Γαλλία, υπάρχουν ακόμη περιοχές όπου καταγράφονται ελλείψεις στο δίκτυο.

Ανώτατο στέλεχος αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας δήλωσε: «Αν δεν εξασφαλισθεί σύντομα η απρόσκοπτη φόρτιση των EV, οι οδηγοί δεν θα έχουν τη δυνατότητα το 2035 να χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά τους παντού στην Ευρώπη».

Ένα γαλλικό μοντέλο που παρουσιάσθηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, έχει τη δυνατότητα να κάνει αμφίδρομη φόρτιση, δηλαδή, το αυτοκίνητο μπορεί να επιστρέψει την ηλεκτρική ενέργεια που δεν χρειάζεται για την κίνηση του πίσω στο δίκτυο, στο σπίτι είτε στις συσκευές.

Η διαδικασία για τη δημιουργία ενός γρήγορου σταθμού φόρτισης των EV έχει αυξηθεί, τα τελευταία χρόνια, κατά μέσο όρο σε δύο χρόνια από έξι μήνες, ανέφεραν τέσσερις εταιρείες φόρτισης EV, γιατί οι εταιρείες αντιμετωπίζουν τους περιορισμούς των κρατικών φορέων και των δημοτικών αρχών, αναφέρει το Reuters.

Η ηλεκτροκίνηση των μεταφορών είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες που στηρίζουν τον στόχο της ΕΕ για επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα έως το 2050. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος η ΕΕ έχει αποφασίσει να σταματήσουν οι πωλήσεις οχημάτων που εκπέμπουν CO2 από το 2035 και να αναπτυχθεί το δίκτυο σταθμών φόρτισης των EV. Έως το τέλος τους 2023, μόνο το 5,4% των επιβατικών αυτοκινήτων κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών, σε σύνολο 286 εκατομμυρίων οχημάτων.

Η ΕΕ ενέκρινε νόμο για την εγκατάσταση ταχυφορτιστών έως το 2030 κάθε 60 χιλιόμετρα κατά μήκος καθορισμένων οδικών δικτύων για επιβατικά αυτοκίνητα και κάθε 100 χιλιόμετρα για τα βαρέα οχήματα. Υπάρχει μια ισχυρή ώθηση για την κατασκευή κόμβων για επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά ακόμη δεν έχουν επιταχυνθεί οι διαδικασίες για σταθμούς φόρτισης των φορτηγών, των λεωφορείων και των τουριστικών πούλμαν.

Τα βαρέα οχήματα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 25% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τις οδικές μεταφορές της ΕΕ. Οι οδικές μεταφορές στο σύνολό τους ευθύνονται για το ένα πέμπτο των εκπομπών της ΕΕ.

Οι εταιρείες που ασχολούνται με τη δημιουργία των υποσταθμών γρήγορης φόρτισης επισημάνουν την έλλειψη υποδομής στην παροχή μεγάλης ποσότητας ηλεκτρικού ρεύματος από το δημόσιο δίκτυο και την ανάγκη να κατασκευασθούν υποσταθμοί ηλεκτρικής ενέργειας. Το κόστος αυξάνεται υπέρμετρα και οι επενδύσεις τους με τα σημερινά δεδομένα όσον αφορά τη χρήση είναι επισφαλείς, εκτιμούν οι εκπρόσωποι των εταιρειών.

3DR Engineering
Kostal Solar
Belimo
Sungrow

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝ

3ο Συνέδριο Πυροπροστασίας Κατασκευών
Verde.Tec 2024
13ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Newsletter

Close Popup

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής). Παρέχουν χαρακτηριστικά, τα οποία σας βοηθούν έτσι ώστε να μη χρειάζεται να καθορίζετε τις επιλογές σας κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπο. Οι πληροφορίες που συλλέγουν αυτά τα cookies είναι ανώνυμες και δεν είναι δυνατόν να παρακολουθήσουν την δραστηριότητα της περιήγησής σε άλλους ιστότοπους.

Preferences
Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής).
  • _at_cm_hide

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Save
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες