spot_img
Civiltech

RunMyProject.gr by B2Green

Προσφορές Προϊόντων & Υπηρεσιών • Επαγγελματικός Κατάλογος

spot_img

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Πρόγραμμα και στόχοι με όραμα ένα ασφαλές περιβάλλον για όλους μας

Nanodomi
Bosch
Ariston

Tο κλίμα αλλάζει και τα ακραία καιρικά φαινόμενα που πλήττουν κάθε χρόνο τον πλανήτη αυξάνονται. Οι υψηλές θερμοκρασίες που παρατηρούνται στις μέρες μας έχουν πρωτοφανείς επιπτώσεις σε κάθε γωνιά της γης και η ανάγκη για την προστασία του περιβάλλοντος είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Αυτή είναι -κατά γενική ομολογία- μια αλήθεια που οφείλει να κατανοήσει ο κάθε πολίτης ξεχωριστά, αλλά και μια αρχή για την οποία φαίνεται πως εργάζονται συστηματικά, εδώ και καιρό, κάποιες εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο.

- Advertisement -
Olympic Engineering

Μια πράξη αλληλεγγύης για τον πλανήτη

Η απόδειξη στην πράξη εξακολουθεί όμως να είναι το πιο σημαντικό ζητούμενο στο σημείο αυτό. H HΕΙΝΕΚΕΝ, ένας από τους κορυφαίους ζυθοποιούς παγκοσμίως, αποδεικνύει πως η προστασία του περιβάλλοντος θα πρέπει να είναι εταιρικός στόχος και προτεραιότητα. Στις 22 Απριλίου, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας για τη Γη, ανακοίνωσε τη βασική της στρατηγική σε ό,τι αφορά τη βιωσιμότητα για την επόμενη δεκαετία με τίτλο «Brew a Better World – Raise the Bar 2030».

- Advertisement -
Civiltech

Ανάμεσα στους στόχους που έχει θέσει η HEINEKEN για το επόμενο διάστημα είναι οι εξής:

  • η επίτευξη μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην παραγωγή μέχρι το 2030
  • η δημιουργία αλυσίδας αξίας ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα μέχρι το 2040, 30% μείωση στις εκπομπές CO2 σε όλη την αλυσίδα μέχρι το 2030
  • η παραγωγή προϊόντων με 100% πρώτες ύλες αειφόρου διαχείρισης (κριθάρι, λυκίσκος)
  • η επίτευξη μηδενικών αποβλήτων σε χώρους υγειονομικής ταφής (ΧΥΤΑ) σε όλα της τα εργοστάσια παγκοσμίως μέχρι το 2025
  • η διαχείριση του 100% των υγρών αποβλήτων σε όλα της τα εργοστάσια παγκοσμίως μέχρι το 2023
  • η μείωση της κατανάλωσης νερού παγκοσμίως σε 2,9 εκατόλιτρα ανά εκατόλιτρο μπίρας μέχρι το 2030 (από 3,39 το 2020) και ακόμα χαμηλότερα σε περιοχές με έντονα προβλήματα λειψυδρίας
hei.jpg

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Βασικός πυλώνας της στρατηγικής της HEINEKEN αποτελεί και η διαμόρφωση των συνθηκών εκείνων που θα εξασφαλίζουν τον σεβασμό στη διαφορετικότητα, την ισότητα και την υπεύθυνη κατανάλωση.

Η εταιρεία, επιδιώκει, ειδικότερα, την ενίσχυση της κουλτούρας ένταξης και διαφορετικότητας, με στόχο μεταξύ άλλων να αυξήσει σε 30% μέχρι το 2025 και 40% μέχρι το 2030 την εκπροσώπηση των γυναικών σε διοικητικές θέσεις, τη διασφάλιση πλήρους ενσωμάτωσης και μισθολογικής ισότητας μέχρι το 2023, αλλά και δίκαιους μισθούς. Κι όλα αυτά δεσμευόμενη πως θα συνεχίσει να αποτελεί θεματοφύλακα της υπεύθυνης κατανάλωσης, προβάλλοντας ενεργά τα οφέλη της μέσω καμπανιών και δράσεων και προσφέροντας ακόμα περισσότερες επιλογές προϊόντων χωρίς αλκοόλ στους καταναλωτές.

Η στρατηγική της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Τη στρατηγική αυτή αναλαμβάνει να υλοποιήσει στην Ελλάδα η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, εκκινώντας από μια πολύ καλή αφετηρία. Η εταιρεία, άλλωστε, έχει ήδη πετύχει δύο από τους παραπάνω περιβαλλοντικούς στόχους, έχοντας θέσει σε εφαρμογή προγράμματα διαχείρισης υγρών αποβλήτων σε όλα της τα εργοστάσια και έχοντας πετύχει τη διαχείριση του 100% των αποβλήτων της ώστε να μην καταλήγουν σε ΧΥΤΑ.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, ταυτόχρονα, έχει προχωρήσει σε μείωση 20% στην κατανάλωση νερού την τελευταία δεκαετία, κατά 14% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) στην παραγωγή από το 2013 και στην τοποθέτηση 100% «πράσινων ψυγείων» στην αγορά από το 2011. Την ίδια ώρα έχει πετύχει από το 2014 εγχώρια παραγωγή των προϊόντων της με 100% ελληνικό κριθάρι μέσω του Προγράμματος Συμβολαιακής που υλοποιεί από το 2008.

amstel.jpg

Παράλληλα, η εταιρεία θέτει τους εξής στόχους ως το 2030:

  • την επίτευξη μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην παραγωγή
  • την πιστοποίηση της συνολικής ποσότητας παραγόμενου κριθαριού μέσω του Προγράμματος Συμβολαιακής ως προϊόν ορθής γεωργικής παραγωγής. Να σημειωθεί ότι ήδη η εταιρεία έχει επιτύχει την πιστοποίηση του 35% το 2020 και μέσα στο 2021 στόχος είναι η πιστοποίηση να ξεπεράσει το 50% της συνολικής παραγόμενης ποσότητας
  • να συμβάλει στην προστασία του νερού στη χώρα, με προγράμματα
  • όπως για παράδειγμα το “Νερό για το Αύριο” που ανακοίνωσε η εταιρεία πρόσφατα, το οποίο προωθεί την ορθότερη διαχείριση των υδατικών πόρων στην Ελλάδα αλλά και με τη συμμετοχή της εταιρείας σε πανευρωπαϊκά Προγράμματα (όπως το Πρόγραμμα AccelWater) για την επαναχρησιμοποίηση νερού από τις παραγωγικές της εγκαταστάσεις.
  • την περαιτέρω ενίσχυση της εκπροσώπησης γυναικών στη διοικητική της ομάδα, αλλά και τη συνολικότερη ενδυνάμωση της κουλτούρας της ένταξης και διαφορετικότητας
  • τη συνέχιση της καινοτομίας σε θέματα προϊόντων, με εστίαση στην κατηγορία προϊόντων 0.0. Ήδη η εταιρεία διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο της 5 μάρκες χωρίς αλκοόλ (Άμστελ Free, Άμστελ Free με λεμόνι, Heineken 0.0, ΑΛΦΑ Χωρίς, Buckler) προσφέροντας γευστικές επιλογές στους καταναλωτές που δεν επιθυμούν να καταναλώσουν αλκοόλ
  • τη διαρκή προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης, τόσο μέσω καμπανιών των μαρκών της όπως η Heineken, όσο και μέσω συνεργασιών με φορείς για την αντιμετώπιση του θέματος, αλλά και τη διεξαγωγή ενημερωτικών δράσεων για τους καταναλωτές και για εργαζόμενους στον κλάδο της εστίασης.

ethnos.gr

3DR Engineering
Thermovent
Kostal Solar

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝ

3ο Συνέδριο Πυροπροστασίας Κατασκευών
Verde.Tec 2024
13ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Newsletter

Close Popup

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής). Παρέχουν χαρακτηριστικά, τα οποία σας βοηθούν έτσι ώστε να μη χρειάζεται να καθορίζετε τις επιλογές σας κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπο. Οι πληροφορίες που συλλέγουν αυτά τα cookies είναι ανώνυμες και δεν είναι δυνατόν να παρακολουθήσουν την δραστηριότητα της περιήγησής σε άλλους ιστότοπους.

Preferences
Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής).
  • _at_cm_hide

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Save
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες