back to top
spot_img
Civiltech
Civiltech
spot_img

Πέτη Πέρκα: «Κυκλοφοριακό ‘έμφραγμα’ στη Θεσσαλονίκη από την κατασκευή του FlyOver»

NanoDomi
Bosch

Τα προβλήματα που υφίστανται καθημερινά οι οδηγοί στην Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης, ως συνέπεια των πολιτικών της κυβέρνησης σε ό,τι αφορά την κατασκευή του FlyOver, αναδεικνύουν με ερώτησή τους και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών 7 Βουλευτές της Νέας Αριστεράς, με πρωτοβουλία της Πέτης Πέρκα.

- Advertisement -

Η αναβάθμιση της Περιφερειακής Οδού, με υπερυψωμένη λεωφόρο ταχείας κυκλοφορίας (FlyOver) εξαγγέλθηκε το Σεπτέμβριο του 2019 από τον κ. Μητσοτάκη και μέχρι σήμερα δεν έχουν εκπονηθεί οι απαιτούμενες μελέτες κυκλοφοριακών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων, ούτε έχει προηγηθεί ουσιαστική δημόσια διαβούλευση με όλους τους εμπλεκομένους.

Αποτέλεσμα, κυκλοφοριακό χάος, το οποίο επεκτείνεται σε ολόκληρη την πόλη, ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής, με τις ουρές αυτοκινήτων ως και 10 χιλιόμετρα να αποτελούν καθημερινό φαινόμενο στην Περιφερειακή Οδό. Παράλληλα, τίθενται και θέματα ασφαλείας, αφού δεν υπάρχει Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ), οι εργασίες εκτελούνται δίπλα σε διερχόμενα οχήματα, ενώ μεγάλες δυσκολίες συναντούν στην κίνησή τους ασθενοφόρα και απορριμματοφόρα.

- Advertisement -
Olympic Engineering

Η απουσία μελετών που θα λάμβαναν υπόψη τις συνέπειες από την εκτεταμένη περίοδο κατασκευής του έργου αποδεικνύεται ιδιαίτερα αρνητική σε ό,τι αφορά τις κυκλοφοριακές επιπτώσεις. Πέρα όμως από αυτό, το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών δεν έχει προβεί απαραίτητες παρεμβάσεις, για να αντισταθμιστούν οι επιπτώσεις της κατασκευής του FlyOver, δεν έχει επικοινωνήσει ποιος είναι ο λόγος που για την υλοποίηση του έργου επελέγη η μέθοδος ΣΔΙΤ, ενώ η σύμβαση του έργου  και το πραγματικό συνολικό κόστος για το δημόσιο παραμένει άγνωστο.

Η κα Πέρκα και οι συνυπογράφοντες Βουλευτές ερωτούν τον αρμόδιο Υπουργό για τα μέτρα που προτίθεται να λάβει το Υπουργείο για την αντιμετώπιση της σημερινής προβληματικής κατάστασης, το λόγο της επιλογής της μεθόδου ΣΔΙΤ για το συγκεκριμένο, ενώ παράλληλα ζητείται αντίγραφο της σύμβασης ΣΔΙΤ και το ακριβές χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου.

Δείτε ΕΔΩ το πλήρες κείμενο της ερώτησης

Fibran
Katoikia.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝ

3ο Συνέδριο Πυροπροστασίας Κατασκευών
Verde.Tec 2024
13ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Newsletter

Close Popup

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής). Παρέχουν χαρακτηριστικά, τα οποία σας βοηθούν έτσι ώστε να μη χρειάζεται να καθορίζετε τις επιλογές σας κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπο. Οι πληροφορίες που συλλέγουν αυτά τα cookies είναι ανώνυμες και δεν είναι δυνατόν να παρακολουθήσουν την δραστηριότητα της περιήγησής σε άλλους ιστότοπους.

Preferences
Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής).
  • _at_cm_hide

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Save
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες