back to top
spot_img
Civiltech
Civiltech
spot_img

Ζωντανή η ζεύξη Σαλαμίνας στον σχεδιασμό του Υπουργείου

NanoDomi
Bosch

Ζωντανή παραμένει στον σχεδιασμό του Υπουργείου η ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος, παρά τις καθυστερήσεις στις διαγωνιστικές διαδικασίες.

- Advertisement -

Όπως ανέφερε προ ημερών ο Υφυπουργός Υποδομών Ν. Ταχιάος, πρόκειται για να ένα έργο που βρίσκεται στην ατζέντα του Υπουργείου και αναμένεται να προχωρήσουν οι σχετικές διαδικασίες ωρίμανσης για την δημοπράτηση του.

Πρόκειται για ένα έργο που σέρνεται πάνω από 10 χρόνια και για το οποίο έχουν δοθεί 12 σχεδόν παρατάσεις στο διαγωνισμό λόγω της έλλειψης μελετητικής ωριμότητας

- Advertisement -
Olympic Engineering

Η κατάθεση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων έχει τεθεί και ολοκληρωθεί η διαβούλευση της από το 2021, ενώ για το έργο έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον οι: Μυτιληναίος, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, VINCI Concessions- VINCI Highways-ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις.

Πρόκειται για ένα έργο ιδιαίτερα περίπλοκο τεχνικά, το οποίο διακρίνεται σε τρία τμήματα. Πρώτον, το οδικό τμήμα σύνδεσης του Α/Κ Περάματος με τη Λεωφόρο Σχιστού, ώστε να παρακάμπτεται ο Δήμος Περάματος, μήκους περίπου 4,5  χλμ. με 1,7 χλμ. σήραγγα. Η όδευσή του ξεκινάει από την υπάρχουσα Λεωφόρο Σχιστού – Σκαραμαγκά, με την οποία συνδέεται με ανισόπεδο κόμβο και οδεύει εντός της περιοχής του Ναυτικού Οχυρού Σκαραμαγκά και μέχρι την περιοχή του Περάματος.

Το δεύτερο τμήμα είναι η υποθαλάσσια ζεύξη με οδική σήραγγα, μήκους 1 χλμ από Πέραμα μέχρι το νησί του Αγίου Γεωργίου κι εν συνεχεία, ακολουθεί το οδικό τμήμα από το νησί του Αγίου Γεωργίου μέχρι το νησί της Σαλαμίνας και τις οδικές συνδέσεις με την πόλη της Σαλαμίνας για την καθοδήγηση της εξερχόμενης, από την υποθαλάσσια σήραγγα, κυκλοφορίας. Ο προϋπολογισμός της σύμβασης ανέρχεται στα 500 εκατ. ευρώ, ενώ το έργο θεωρείται εξαιρετικά σημαντικό, γιατί θα αναβαθμίσει όλη τη Δυτική Αττική και κυρίως, την ευρύτερη περιοχή του Περάματος, αλλά και της Σαλαμίνας. Ειδικότερα θα συμβάλει αφενός μεν στην αποσυμφόρηση σε μεγάλο βαθμό του Περάματος και αφετέρου στην αναβάθμιση της Σαλαμίνας, καλύπτοντας με ταχύτητα και ασφάλεια τις χιλιάδες καθημερινές μετακινήσεις από και προς αυτήν.

Η ακριβής περίοδος παραχώρησης δεν έχει ακόμη καθοριστεί ενώ τα έσοδα του αναδόχου θα προέλθουν από την είσπραξη των διοδίων των χρηστών της υποθαλάσσιας σήραγγας.

Της Ελένης Μπότα

capital.gr

Fibran
Katoikia.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝ

3ο Συνέδριο Πυροπροστασίας Κατασκευών
Verde.Tec 2024
13ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Newsletter

Close Popup

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής). Παρέχουν χαρακτηριστικά, τα οποία σας βοηθούν έτσι ώστε να μη χρειάζεται να καθορίζετε τις επιλογές σας κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπο. Οι πληροφορίες που συλλέγουν αυτά τα cookies είναι ανώνυμες και δεν είναι δυνατόν να παρακολουθήσουν την δραστηριότητα της περιήγησής σε άλλους ιστότοπους.

Preferences
Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής).
  • _at_cm_hide

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Save
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες