back to top
spot_img
Civiltech
Civiltech
spot_img

Κακοκαιρία Daniel: 200 εκατ. το κόστος αποκατάστασης του σιδηροδρόμου

NanoDomi
Bosch

Σε περίπου δύο χρόνια –από την έναρξη των εργασιών– εκτιμά η διοίκηση του ΟΣΕ ότι θα μπορούσαν να αποκατασταθούν πλήρως οι κατεστραμμένες υποδομές του σιδηροδρομικού δικτύου που επλήγησαν από την κακοκαιρία «Daniel», με το σχετικό κόστος να ανέρχεται σε περίπου 200 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για 180 χλμ. σιδηροδρομικού δικτύου που πνίγηκαν στη λάσπη, με τον οργανισμό να προσπαθεί από προχθές με τους τέσσερις αναδόχους να αποκαταστήσει προσωρινά κομμάτι του δικτύου, στο τμήμα καθόδου Δομοκού – Λάρισας για να επανεκκινήσουν οι εμπορευματικές μεταφορές στο τμήμα Αθήνας – Θεσσαλονίκης. Αυτό επισήμανε ο Παναγιώτης Τερεζάκης, διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, στο 6o Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2023.

- Advertisement -

Μεταξύ άλλων, ο ίδιος τόνισε πως η καταστροφή από τις πλημμύρες δεν θα βάλει φρένο σε δρομολογημένα έργα ανάταξης του δικτύου, όπως για παράδειγμα το ΣΔΙΤ για την ανάταξη του δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα. «Η καταστροφή από τις τελευταίες καταιγίδες στη Θεσσαλία δεν θα περιορίσει το πρόγραμμα του οργανισμού».

Όσον αφορά τη χρηματοδότηση για την ανάταξη και συντήρηση του ΣΔΙΤ Β. Ελλάδας, ο κ. Τερεζάκης παραδέχθηκε πως «δυστυχώς δεν είμαστε έτοιμοι να αξιοποιήσουμε τη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, αλλά μόνο μέσω ΕΣΠΑ. Είναι ένα project που ανέρχεται στα 420 εκατ. για συντήρηση 20 χρόνια». Στη Νότια Ελλάδα, δρομολογείται η ανακαίνιση του άξονα Μενιδίου – Οινόης, του παλαιότερου τμήματος του δικτύου, η ανάταξη και ο εκσυγχρονισμός του άξονα Μουριών – Στρυμόνα – Προμαχώνα και, τέλος, η αναβάθμιση του νότιου άξονα, Αεροδρόμιο – ΣΚΑ – Κιάτο.

- Advertisement -
Olympic Engineering

«Τα τρία τελευταία έργα βρίσκονται σε φάση προετοιμασίας μελετών για έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή». Οσον αφορά την πολύπαθη επένδυση στο Θριάσιο, ο Βασίλης Μαγκλάρας, διευθύνων σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο», μίλησε για τα νέα δεδομένα που προκύπτουν μετά την έναρξη ισχύος της τροποποιημένης σύμβασης. «Το μεγάλο πρόβλημα ήταν η εξειδίκευση του κατασκευαστικού κόστους που έχει αλλάξει δραματικά από την εποχή ολοκλήρωσης του διαγωνισμού 2017-2018. Εχουν μεσολαβήσει 2-3 χρόνια πληθωρισμού, το κόστος των υλικών έχει μεταβληθεί ριζικά, άρα εδώ πρέπει να δούμε τι στοιχίζει αυτή η επένδυση στο νέο περιβάλλον που καλείται να αναπτυχθεί».

Δέσποινα Κόντη

kathimerini.gr

Fibran
Katoikia.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝ

3ο Συνέδριο Πυροπροστασίας Κατασκευών
Verde.Tec 2024
13ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Newsletter

Close Popup

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής). Παρέχουν χαρακτηριστικά, τα οποία σας βοηθούν έτσι ώστε να μη χρειάζεται να καθορίζετε τις επιλογές σας κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπο. Οι πληροφορίες που συλλέγουν αυτά τα cookies είναι ανώνυμες και δεν είναι δυνατόν να παρακολουθήσουν την δραστηριότητα της περιήγησής σε άλλους ιστότοπους.

Preferences
Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής).
  • _at_cm_hide

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Save
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες