back to top
spot_img
Civiltech
Civiltech
spot_img

Συμμαχία ΤΕΕ: Υπέρογκη η εισήγηση ύψους 1.550.000 ευρώ του γραφείου τύπου ΤΕΕ για την επέτειο «100 χρόνια ΤΕΕ»

NanoDomi
Bosch

Σύμφωνα με ενημέρωση της Συμμαχίας για ένα Προοδευτικό ΤΕΕ, έγινε αποδεκτή η εισήγηση του γραφείου τύπου του ΤΕΕ στη Διοικούσα Επιτροπή, για την προκήρυξη Διαγωνισμού για την υλοποίηση του Έργου «Επικοινωνιακή στρατηγική, συμβουλευτική και σχέδιο δράσεων – δημόσιες σχέσεις για την επέτειο των 100 χρόνων ΤΕΕ» και την Έγκριση Δαπάνης  1.550.000,00 € άνευ Φ.Π.Α..

- Advertisement -

Πέρα από τις ενστάσεις που εκφράζει η παράταξη για το ανωτέρω ποσό στο οποίο δε συμπεριλαμβάνονται τα κόστη διαφήμισης, καταθέτει κοστολογημένη αναλυτική εναλλακτική πρόταση για τον σχεδιασμό της επικοινωνιακής καμπάνιας μέγιστου ύψους 540.000 ευρώ για την προβολή του ΤΕΕ και κυρίως την αναδιάρθρωση/ενίσχυση της ενημέρωσης και της επικοινωνίας του ΤΕΕ με τα μέλη του, συμπεριλαμβάνοντας όλα τα διαφημιστικά κόστη.

Διαβάστε παρακάτω το κείμενο με τις ενστάσεις της Συμμαχίας καθώς και το πλήρες κείμενο της δικής της πρότασης:

- Advertisement -
Olympic Engineering

ΤΕΕ: 1.550.000 ευρώ για την οργάνωση επικοινωνιακής καμπάνιας «100 χρόνια ΤΕΕ»

Με ιδιαίτερο προβληματισμό διαβάσαμε την εισήγηση του Γραφείου Τύπου του ΤΕΕ στη Διοικούσα Επιτροπή της Τρίτης 08/08/2023 για την προκήρυξη Διαγωνισμού για την υλοποίηση του Έργου «Επικοινωνιακή στρατηγική, συμβουλευτική και σχέδιο δράσεων – δημόσιες σχέσεις για την επέτειο των 100 χρόνων ΤΕΕ» και την Έγκριση Δαπάνης  1.550.000,00 € άνευ Φ.Π.Α. Η εισήγηση ΔΕΝ συμπεριλάμβανε τα κόστη διαφήμισης στον Τύπο (έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, τηλεόραση και ραδιόφωνο).

Ο προβληματισμός μας, μας κινητοποίησε να προχωρήσουμε σε μία σύντομη έρευνα αγοράς και να ζητήσουμε τη γνώμη επαγγελματιών από το χώρο της διαφήμισης. Με σεβασμό στα χρήματα και τις ανάγκες των συναδέλφων μας και των πολιτών, στην ιστορία του ΤΕΕ αλλά και στη σημασία της προβολής του Φορέα μας με αφορμή την επέτειο των 100 χρόνων από την ίδρυση του ΤΕΕ καταρτίσαμε αναλυτική εναλλακτική πρόταση για τον σχεδιασμό της επικοινωνιακής καμπάνιας μέγιστου ύψους 540.000 ευρώ για την προβολή του ΤΕΕ και κυρίως την αναδιάρθρωση/ενίσχυση της ενημέρωσης και της επικοινωνίας του ΤΕΕ με τα μέλη του.

Η πρότασή μας είναι κοστολογημένη και τεκμηριωμένη για μία εξίσου δυναμική και ταυτόχρονα σύμφωνη με τις οικονομικές δυνατότητες του ΤΕΕ καμπάνια επικοινωνίας και συμπεριλαμβάνει ΟΛΑ τα διαφημιστικά κόστη. Για την κατάρτισή της λήφθηκαν υπόψη οι τιμές της αγοράς προσαυξημένες με επιπλέον συντελεστή στην προεκτίμηση του κόστους.

Στη συνεδρίαση της Διοικούσας Επιτροπής ζητήσαμε να υπάρξει αναλυτική ενημέρωση για το περιεχόμενο των δράσεων της εισήγησης και αναβολή της απόφασης για την επόμενη συνεδρίαση προκειμένου να ενημερωθούμε και να μπορεί να γίνει ουσιαστικός διάλογος. Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ δεν δέχτηκε την πρότασή μας, ως εκ τούτου καταθέσαμε την εισήγησή μας και ζητήσαμε να τεθεί σε ψηφοφορία. Εκεί έλαβαν: η πρόταση του Γραφείου Τύπου και του Προέδρου 8 ΥΠΕΡ (ΔΚΜ, ΔΗΣΥΜ, ΔΗΠΑΜ) και 2 ΚΑΤΑ (ΣΥΜΜΑΧΙΑ) και η δική μας πρόταση 2 ΥΠΕΡ (ΣΥΜΜΑΧΙΑ) και 8 ΚΑΤΑ (ΔΚΜ, ΔΗΣΥΜ, ΔΗΠΑΜ). Οι εκπρόσωποι των παρατάξεων ΕΛΕΜΠανεπιστημονικήΑΡΑΓΕΣblockΤΕΕ δεν ήταν παρόντες στην συνεδρίαση.

Ως εκπρόσωποι των μηχανικών οφείλουμε να σεβαστούμε την οικονομική κατάσταση του φορέα μας και ταυτόχρονα να κάνουμε χρηστή διαχείριση των οικονομικών πόρων κατευθύνοντας τους σε δράσεις και ενέργειες με θετικό αποτύπωμα για την υπεράσπιση του επαγγέλματος και τη βελτίωση της καθημερινότητας των συναδέλφων μας, για την παραγωγή και υποστήριξη του απαραίτητου για την ανάπτυξη της χώρας και της κοινωνίας επιστημονικού έργου.

Η πρότασή μας, όπως κατατέθηκε σε ψήφιση:

Υποβάλλουμε σχέδιο απόφασης για το έργο «Επικοινωνιακή στρατηγική, συμβουλευτική και σχέδιο δράσεων – δημόσιες σχέσεις για την επέτειο των 100 χρόνων ΤΕΕ».

Αντικείμενο της σύμβασης θα είναι η παροχή υπηρεσιών επικοινωνιακής στρατηγικής και συμβουλευτικής για την υποστήριξη των Υπηρεσιών και της Διοίκησης του ΤΕΕ με εκκίνηση τον εορτασμό της επετείου 100 ετών από την ίδρυση του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας μαζί με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός σχεδίου επικοινωνιακών δράσεων που θα αποκαταστήσει την επικοινωνία του Φορέα με τα μέλη του αλλα και την κοινωνία εκκινώντας από την  επέτειο των 100 ετών ΤΕΕ.

Συνοπτικά, το Έργο περιλαμβάνει δράσεις με επιμέρους κόστος και παραδοτέα, ως εξής:

  • Ποσό € 40.000 για τη Δράση 1 «Επικοινωνιακή Στρατηγική και Υποστήριξη στο Σχέδιο Δράσεων Επικοινωνίας»
  • Ποσό € 150.000 για  τη Δράση 2 «Σχεδιασμός και  υλοποίηση πανελλήνιας καμπάνιας ενημερωτικών εκδηλώσεων»
  • Ποσό € 100.000 για τη Δράση 3 «Δημιουργία και κυκλοφορία ενημερωτικού υλικού (video, φυλλάδια, αφίσες κλπ)»
  • Ποσό € 250.000 για τη Δράση 4 «Ενέργειες προώθησης στον Τύπο, το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης»

Η συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη είναι 540.000,00 € πλέον ΦΠΑ και ο χρόνος υλοποίησης πέντε (5) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Το έργο αναλυτικά

Δράση 1: Επικοινωνιακή Στρατηγική και Υποστήριξη στο Σχέδιο Δράσεων Επικοινωνίας

Οι ενέργειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης θα εξειδικευτούν σε ένα κείμενο επικοινωνιακής στρατηγικής που θα χρησιμεύσει ως οδηγός στο ΤΕΕ για τις δράσεις επικοινωνίας του εορτασμού των 100 ετών και θα αποτυπωθούν από τον Ανάδοχο σε ένα ολοκληρωμένο Σχέδιο Δράσεων Επικοινωνίας, το οποίο θα περιλαμβάνει:

  • τον καθορισμό & ανάπτυξη επικοινωνιακής στρατηγικής
    (Ποσό € 15.000)
  • τον καθορισμό του χρονισμού και συνολικού χρονοδιαγράμματος υλοποίησης των επικοινωνιακών δράσεων του Έργου
    (Ποσό € 5.000)

Επιπλέον, ο ανάδοχος θα αναλάβει:

  • Την υποστήριξη του ΤΕΕ και ειδικά του Γραφείο Τύπου και Επικοινωνίας και των Οργάνων Διοίκησης κατά την εφαρμογή του Σχεδίου Δράσεων Επικοινωνίας και των προτεινομένων ενεργειών
    (Ποσό € 10.000)
  • Τις επιμέρους εφαρμογές της εικαστικής ταυτότητας που θα δοθεί από το ΤΕΕ για προσαρμογή του σχεδιασμού της καμπάνιας
    (Ποσό € 10.000)

Δράση 2: Σχεδιασμός και υλοποίηση πανελλήνιας καμπάνιας ενημερωτικών εκδηλώσεων

Περιλαμβάνει:

  • Σχεδιασμό και υλοποίηση σειράς ενημερωτικών εκδηλώσεων πανελλήνιας έκτασης και ενιαίας ταυτότητας, σε τουλάχιστον 27 έως 32 πόλεις
    (Ποσό € 90.000)
  • Σχεδιασμό και υποστήριξη στην υλοποίηση σειράς ειδικών ενημερωτικών ημερίδων ΤΕΕ, σε συνδυασμό με τις ενημερωτικές εκδηλώσεις, πανελλήνιας έκτασης και ενιαίας ταυτότητας για ειδικό κοινό ενδιαφέροντος του ΤΕΕ (μηχανικοί, επιχειρήσεις, φορείς κλπ) σε 15 πόλεις με έδρα-γραφεία ΤΕΕ
    (Ποσό € 40.000)
  • Σχεδιασμό και υποστήριξη στην υλοποίηση local media briefings, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων και ημερίδων, στις 10 κυριότερες πόλεις με έδρα ΤΕΕ
    (Ποσό € 20.000)

Δράση 3: Δημιουργία και κυκλοφορία ενημερωτικού υλικού (video, έντυπα κλπ)

Περιλαμβάνει:

  • Αναδιαμόρφωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης ΤΕΕ, Σχεδιασμό CONCEPT και υλοποίηση παραγωγής για digital καμπάνια με επίκεντρο τα 100 χρόνια ΤΕΕ και Σχεδιασμό ενημερωτικής καμπάνιας για εσωτερικά κοινά του ΤΕΕ
    (Ποσό € 20.000)
  • Σχεδιασμό και Παραγωγή Ενημερωτικών Εντύπων και Φυλλαδίων
    (Ποσό € 10.000)
  • Σχεδιασμό και Παραγωγή επετειακού βίντεο 100 χρόνια ΤΕΕ γενικής χρήσης
    (Ποσό € 20.000)
  • Σχεδιασμό, εγκατάσταση και λειτουργία ειδικού επετειακού microsite (διαδικτυακού τόπου) για την επέτειο των 100 ετών ΤΕΕ, με διαδραστικό χάρτη
    (Ποσό € 5.000)
  • Δημιουργία και υποστήριξη διαχείρισης υλικού για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
    (Ποσό € 10.000)
  • Σχεδιασμό, παραγωγή, μετάδοση και προβολή online video meetings (συνεντεύξεων – συζητήσεων) για την ιστορία, το παρόν και το μέλλον του ΤΕΕ και των Ελλήνων Μηχανικών
    (Ποσό € 10.000)
  • Σχεδιασμό, παραγωγή και προβολή 13 short videos για τις 13 ειδικότητες μηχανικών του ΤΕΕ
    (Ποσό € 25.000)

Δράση 4: Ενέργειες προώθησης στο διαδίκτυο, στον Τύπο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Περιλαμβάνει

  • Κατάρτιση και υλοποίηση media plan για διαδικτυακή επετειακή καμπάνια – Παραγωγές και προβολή στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
    (Ποσό € 10.000)
  • Χορηγούμενα posts, videos, promos, banners κλπ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
    (Ποσό € 20.000)
  • Προβολή σε ειδικές ιστοσελίδες
    (Ποσό € 40.000)
  • Προβολή στον Τύπο (εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση κλπ)
    (Ποσό € 180.000)

Περιλαμβάνεται η επιμέλεια περιεχομένου – content strategy & managemement, η λειτουργία των σχετικών λογαριασμών κατά τη διάρκεια της καμπάνιας και κάθε σχετική εργασία.

Συγκεκριμένα, για το σκοπό αυτό ο Ανάδοχος θα αναλάβει:

  • τον επικοινωνιακό σχεδιασμό και την εξειδίκευση των ενεργειών,την υποστήριξη του Γραφείου Τύπου και Επικοινωνίας του ΤΕΕ στην υλοποίηση ενεργειών δημοσιότηταςτην προσαρμογή του σχεδιασμού της δημιουργικής ταυτότητας του ΤΕΕ με επίκεντρο την επέτειο των 100 ετών, που θα δοθεί από το ΤΕΕ, στις απαιτήσεις της καμπάνιας και των επιμέρους δράσεων,τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενημερωτικών δράσεων (όπως: εκδηλώσεις, ημερίδες, συνέδρια, media briefings κ.ά.) με πανελλήνια έκταση και ενιαία ταυτότητατη δημιουργία και έκδοση ενημερωτικού / προωθητικού υλικού (ειδική ιστοσελίδα – microsite, video, έντυπα, φυλλάδια, αφίσες, περιεχόμενο social media, banners, infographics κ.ά.), με έμφαση στην οπτική επικοινωνία, κυρίως μέσω videosτην αναδιαμόρφωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του ΤΕΕτη διενέργεια ψηφιακών ενεργειών προώθησης (banners, newsletters κλπ),τη διενέργεια στοχευμένων και δομημένων ενεργειών προώθησης σε επίπεδο μέσων κοινωνικής δικτύωσης και διαδικτύου
  • την υποστήριξη της Αναθέτουσας Αρχής καθ’ όλη τη διάρκεια του Έργου.

Σκοπιμότητα του προκηρυσσόμενου έργου

Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας συμπληρώνει επισήμως την 1η Νοεμβρίου 2023 τα 100 (πρώτα) χρόνια λειτουργίας και προσφοράς. Ιδρύθηκε το 1923, είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου με αιρετή Διοίκηση. Κατά τους κανόνες της Ελληνικής Πολιτείας ως νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου εποπτεύεται τυπικώς από το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων (Υπουργείο ΥΠΟΜΕΔΙ) αλλά διαθέτει, λόγω της αιρετής διοίκησης και του ειδικού θεσμικού πλαισίου που το διέπουν, εξαιρετική αυτονομία. Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας έχει σκοπό την προαγωγή της επιστήμης στους τομείς που σχετίζονται με την ειδικότητα των μελών του, της τεχνικής και της τεχνολογίας γενικά και την αξιοποίησή τους για την οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη της χώρας στο πλαίσιο των αρχών της αειφορίας και της προστασίας του περιβάλλοντος. Η προσφορά του διαχρονικά στη χώρα είναι πολυποίκιλη και σημαντική.

To TEE αποτελεί σήμερα έναν επιτελικό φορέα που κατέχει ρόλο βασικού συμβούλου του κράτους για όλα τα τεχνικά θέματα. Μέσα από τη γνώση, την επιστημοσύνη, τη συνέπεια και την ακρίβεια σκέψης των μηχανικών – μελών του, το ΤΕΕ είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το αναπτυξιακό κλίμα της χώρας και παράγει πολιτικές με σημασία για το δημόσιο συμφέρον και το κοινό καλό.

Ο στόχος της παρούσας διακήρυξης είναι η διαμόρφωση και υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου δημοσίων σχέσεων με παροχή υπηρεσιών επικοινωνιακής στρατηγικής και συμβουλευτικής για την υποστήριξη των Υπηρεσιών και της Διοίκησης του ΤΕΕ με εκκίνηση τον εορτασμό της επετείου 100 ετών από την ίδρυση του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος μαζί με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός σχεδίου επικοινωνιακών δράσεων που θα αποκαταστήσει την επικοινωνία του Φορέα με τα μέλη του αλλα και την κοινωνία εκκινώντας από την  επέτειο των 100 ετών ΤΕΕ.

Η ανάδειξη του έργου και του ρόλου του ΤΕΕ, μέσα στο χρόνο – σήμερα – στο μέλλον, αποτελεί βασική ανάγκη για την ορθή ενημέρωση και την αποκατάσταση της επικοινωνίας με τα μέλη τους και τους πολίτες, για τον εκσυγχρονισμό του φορέα και την μετεξέλιξή του σε κόμβο τεχνολογίας, καινοτομίας, ψηφιακού και περιβαλλοντικού μετασχηματισμού με επίκεντρο την ισόρροπη ανάπτυξη της κοινωνίας και της χώρας. Έτσι, ο σχεδιασμός του πλάνου επικοινωνίας θα πρέπει να δομηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να ανταποκρίνεται με συνέπεια στις ιδιαίτερες ανάγκες του ΤΕΕ, να διευρύνει το επικοινωνιακό του αποτύπωμα, και να ενισχύσει τη φήμη του.

Παράλληλα θα πρέπει να εκπονηθεί ένα συνεκτικό πλάνο επικοινωνίας, προκειμένου το ΤΕΕ να αποκτήσει σταθερούς διαύλους επικοινωνίας με τα μέλη του, με επιστημονικούς και κοινωνικούς φορείς και μέσα, με την ακαδημαϊκή κοινότητα, με τα εργασιακά σωματεία του τεχνικού κλάδου, με τοπικά κινήματα της κοινωνίας των πολιτών και εν γένει με συνομιλητές που διαμορφώνουν γνώμη ανά την Ελλάδα. Για αυτό επιλέγεται η διεξαγωγή καμπάνιας με πανελλήνια έκταση που θα καλύψει το μέγιστο ποσοστό της χώρας με εκδηλώσεις για όλα τα κοινά (γενικά, ειδικά, media) αλλά και ψηφιακή ενημέρωση – προβολή με χρήση κυρίως εικόνας και διαδικτύου.

Οι βασικές παράμετροι που οδηγούν στη διαμόρφωση του σχεδίου Δράσεων Επικοινωνίας, είναι:

  • Η επέτειος των 100 ετών από την ίδρυση του ΤΕΕ
  • Η ανάδειξη της σημασίας του ΤΕΕ για την Ελληνική οικονομία και κοινωνία μέσα στο πέρας του χρόνου, στο παρόν και στο μέλλον
  • Ο ρόλος που το ΤΕΕ επιτελεί για τον εκσυγχρονισμό της χώρας
  • Δημιουργία θετικής δημοσιότητας για το ΤΕΕ και το έργο του
  • Διαχείριση πιθανών θεμάτων που θα προκύψουν και θα αφορούν την εικόνα του και η εν γένει ανάδειξη της αξίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας

Κοινό – Στόχος

Γενικό κοινό:

  • Οι πολίτες της χώρας

Ειδικό κοινό: Διακρίνονται οι ακόλουθες κατηγορίες:

  • Τακτικά και ομότιμα μέλη του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, διπλωματούχοι μηχανικοί (ελεύθεροι επαγγελματίες, μισθωτοί ιδιωτικού τομέα, δημόσιοι υπάλληλοι, ομότιμα μέλη)
  • Εσωτερικό κοινό ΤΕΕ, Υπηρεσίες του ΤΕΕ
  • Επαγγελματίες που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με το έργο του μηχανικού δηλ. Δικηγόροι, Συμβολαιογράφοι, Υποθηκοφύλακες, Μεσίτες, Τεχνικοί διαφόρων ειδικοτήτων κ.λπ.
  • Επιχειρήσεις του τεχνικού τομέα
  • Εταιρείες του στενού και ευρύτερου δημόσιου τομέα
  • Εισηγμένες εταιρείες
  • Επιχειρήσεις εν γένει
  • Συλλογικοί φορείς Μηχανικών και τεχνικών εταιρειών
  • Συλλογικοί φορείς ελευθέρων επαγγελματιών και επιστημόνων, επιμελητήρια επαγγελματικά και γεωγραφικά, σύλλογοι ιδιοκτητών ακινήτων, θεσμοθετημένοι κοινωνικοί εταίροι
  • Περιφερειακές, τοπικές και λοιπές αρχές, τοπική αυτοδιοίκηση (εκλεγμένοι, Τεχνικές Υπηρεσίες και Υπηρεσίες Δόμησης Δήμων, Υπηρεσίες Περιφερειών και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων κ.λπ.)
  • Υπουργεία / Φορείς που σχετίζονται άμεσα με το ΤΕΕ (Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Υπουργείο Ανάπτυξης, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, Υπουργεία Παιδείας, Υγείας, Δικαιοσύνης, Ναυτιλίας, Αγροτικής Ανάπτυξης κ.λπ. αλλά και φορείς όπως το Ελληνικό Κτηματολόγιο, το Πράσινο Ταμείο, ο ΟΦΥΠΕΚΑ, το ΚΑΠΕ, ο ΟΒΙ, κλπ)
  • Εκπαιδευτική και Ακαδημαϊκή Κοινότητα και ειδικότερα όλες οι Πολυτεχνικές Σχολές της Χώρας
  • Σύλλογοι Φοιτητών / απόφοιτοι των πολυτεχνικών σχολών της χώρας και των ισότιμων σχολών του εξωτερικού
  • Εκπρόσωποι των έντυπων και ηλεκτρονικών ΜΜΕ, που λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές των μηνυμάτων του ΤΕΕ, σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.

Η σύμβαση θα χρηματοδοτηθεί από ίδιους πόρους του ΝΠΔΔ Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας και ειδικότερα από πιστώσεις του Τακτικού Προϋπολογισμού, με βάση πολυετή ανάληψη υποχρέωσης βαρύνοντας τον κωδικό ΚΑΕ 0857.01 «Οργάνωση Συνεδρίων, συμμετοχή σε συνέδρια» της ενότητας «Δημόσιες Σχέσεις» του προϋπολογισμού του ΤΕΕ. Το έργο θα χρηματοδοτηθεί κατά το έτος 2023 με 60.000 ευρώ, ενώ κατά το έτος 2024 με 480.000 ευρώ και είναι εντός του διαθεσίμου ποσού πίστωσης του έτους 2023.

Fibran
Katoikia.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝ

3ο Συνέδριο Πυροπροστασίας Κατασκευών
Verde.Tec 2024
13ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Newsletter

Close Popup

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής). Παρέχουν χαρακτηριστικά, τα οποία σας βοηθούν έτσι ώστε να μη χρειάζεται να καθορίζετε τις επιλογές σας κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπο. Οι πληροφορίες που συλλέγουν αυτά τα cookies είναι ανώνυμες και δεν είναι δυνατόν να παρακολουθήσουν την δραστηριότητα της περιήγησής σε άλλους ιστότοπους.

Preferences
Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής).
  • _at_cm_hide

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Save
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες