back to top
spot_img
Civiltech
Civiltech
spot_img

Εξοικονομώ 2023: Αυτό είναι το “δίδυμο” που αναλαμβάνει το help desk & την υποστήριξη του πληροφοριακού

NanoDomi
Bosch

Με δύο διαδοχικές αποφάσεις της Διοικούσας Επιτροπής του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, καθορίστικαν οι δύο ανάδοχοι για:

- Advertisement -
  1. την παροχή υπηρεσιών help desk σε ενδιαφερόμενους δικαιούχους του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023“» και
  2. την παροχή υπηρεσιών σχετικά με την «Υποστήριξη λειτουργίας του Πληροφοριακού Συστήματος του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023“».

Αναλυτικά:

Help Desk

Με την πρώτη απόφαση, η Διοικούσα Επιτροπή του Τ.Ε.Ε., μετά από εισήγηση της Υπηρεσίας, αποφάσισε κατά πλειοψηφία την ανάθεση παροχής υπηρεσιών help desk σε ενδιαφερόμενους δικαιούχους του προγράμματος «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ 2023», με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά με βάση την τιμή, στην οικονομικότερη προσφορά, από την επιχείρηση ΕΥΡΩΣΥΜΒΟΥΛΟΙ Α.Ε.

- Advertisement -
Olympic Engineering

Αντικείμενο του έργου είναι η παροχή υπηρεσιών Υποδοχής Κλήσεων με στόχο την άμεση εξυπηρέτηση του πολίτη μέσω της παροχής έγκυρης πληροφόρησης καθώς και άμεσης υποστήριξης στους καλούντες και εμπλεκόμενους επαγγελματίες όσον αφορά την ένταξή τους ή την συμμετοχή τους στο Πρόγραμμα. Πιο αναλυτικά, το helpdesk θα αφορά σε υποστήριξη:

  • Για τη χρήση web εφαρμογής αιτήσεων του προγράμματος για τους τελικούς αποδέκτες
    • Συνδρομή σε σχέση με την χρήση web εφαρμογής, π.χ. συμπλήρωση πεδίων, οδηγίες για τη διαδικασία συμπλήρωσης,
    • Προβλήματα που σχετίζονται με το πληροφοριακό σύστημα της παραπάνω web εφαρμογής, για τα οποία ο Ανάδοχος θα πρέπει να διαθέτει εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό που θα μπορεί να τα χαρακτηρίζει και να τα επιλύει,
  • Απαντήσεις στο κοινό για το Πρόγραμμα καθ’ όλη τη διάρκεια του και τις φάσεις του για (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά):
    • Γενικές πληροφορίες για το πρόγραμμα,
    • Επιλεξιμότητα δαπανών του προγράμματος,
    • Εξέλιξη της διαδικασίας ένταξης στο πρόγραμμα,
    • Ενημέρωση σχετικά με την πρόοδο καταβολής των ωφελημάτων του προγράμματος και διαβίβαση παραπόνων προς το ΤΕΕ για τυχόν καθυστερήσεις,
    • Δυνατότητα για ανακατανομή των ποσών στις παρεμβάσεις,
    • Ερωτήματα αναφορικά με τους προμηθευτές / Ενεργειακούς Επιθεωρητές και λοιπούς Εμπλεκόμενους.
  • Τρόποι επικοινωνίας που θα υιοθετήσει ο Ανάδοχος

Η επικοινωνία περιλαμβάνει κατάθεση ερωτημάτων και των σχετικών απαντήσεων από την Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών (Helpdesk) μέσω:

  • της web εφαρμογής του προγράμματος,
  • τηλεφώνου,
  • ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Στη web εφαρμογή του προγράμματος θα καταγράφεται το σύνολο των αιτημάτων και των απαντήσεων με δυνατότητα παραγωγής σχετικών αναφορών.

  • Παραδοτέα Έργου
    • Γνωσιακή Βάση (Knowledge base)
    • Μηνιαίες Αναφορές
    • Αρχεία Ερωταπαντήσεων

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε τρεις (3) μήνες από την υπογραφή της.

Η Διοικούσα Επιτροπή, ενέκρινε κατά πλειοψηφία την δαπάνη του ποσού των είκοσι εννέα χιλιάδων επτακοσίων ευρώ (29.700,00 €) πλέον ΦΠΑ.

Υποστήριξη πληροφοριακού συστήματος

Με τη δεύτερη απόφαση, η Διοικούσα Επιτροπή του Τ.Ε.Ε., μετά από εισήγηση της Υπηρεσίας, αποφάσισε κατά πλειοψηφία, την ανάθεση παροχής υπηρεσιών σχετικά με την «Υποστήριξη λειτουργίας του Πληροφοριακού Συστήματος του προγράμματος Εξοικονομώ 2023», με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά με βάση την τιμή, στην οικονομικότερη προσφορά, από την επιχείρηση ΓΝΩΜΩΝ Α.Ε. .

Αντικείμενο του έργου είναι η παροχή εξειδικευμένης υποστήριξης του Αναδόχου στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας στην ανάπτυξη του Πληροφοριακού Συστήματος για την αρχική υποδοχή του προγράμματος «Εξοικονομώ 2023».

Έργο του Αναδόχου θα είναι η υλοποίηση όλων των απαιτούμενων ενεργειών και βελτιώσεων, ώστε το πληροφοριακό σύστημα να είναι λειτουργικό προκειμένου να δεχθεί τις αιτήσεις του Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023». Επίσης, θα αναλάβει την υποστήριξη και τήρηση εγγυημένου επιπέδου υπηρεσιών υποστήριξης (SLA) των ενεργών κύκλων ηλεκτρονικής υποβολής από την έναρξη της σύμβασης και για τρείς (3) μήνες.

Παραδοτέα Έργου

Τα παραδοτέα του έργου θα είναι τα εξής:

  • Έκθεση-αναφορά του Αναδόχου στην οποία θα περιγράφεται διακριτά για κάθε ενεργό κύκλο του Προγράμματος η συντήρηση του πληροφοριακού συστήματος καθώς και όλες οι ενέργειες τροποποίησης και υποστήριξης που θα έχουν παρασχεθεί.

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε τρεις (3) μήνες από την υπογραφή της.

Η Διοικούσα Επιτροπή, ενέκρινε κατά πλειοψηφία την δαπάνη του ποσού τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00 €) πλέον ΦΠΑ.

Δείτε σχετικά:

Εξοικονομώ 2023: Ο επίσημος οδηγός • Παρεμβάσεις, Όρια Δαπανών, Κριτήρια Αξιολόγησης [πίνακες]

Fibran

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝ

3ο Συνέδριο Πυροπροστασίας Κατασκευών
Verde.Tec 2024
13ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Newsletter

Close Popup

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής). Παρέχουν χαρακτηριστικά, τα οποία σας βοηθούν έτσι ώστε να μη χρειάζεται να καθορίζετε τις επιλογές σας κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπο. Οι πληροφορίες που συλλέγουν αυτά τα cookies είναι ανώνυμες και δεν είναι δυνατόν να παρακολουθήσουν την δραστηριότητα της περιήγησής σε άλλους ιστότοπους.

Preferences
Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής).
  • _at_cm_hide

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Save
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες