back to top
spot_img
Civiltech
Civiltech
spot_img

Στα σκαριά το σύστημα εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων του Δημοσίου • Έργο 100 εκατ. ευρώ

NanoDomi
Bosch

Ένα βήμα πιο κοντά στην προκήρυξή του βρίσκεται ο διαγωνισμός για τη δημιουργία της “Ενιαία Ψηφιακή Υποδομή για την Εξυπηρέτηση Πολιτών και Επιχειρήσεων”, το λεγόμενο CRM του Δημοσίου, προϋπολογισμού 99 εκατ. ευρώ με το ΦΠΑ και το δικαίωμα προαίρεσης.

- Advertisement -

Το τεύχος διακήρυξης του διαγωνισμού τέθηκε σε διαβούλευση από την Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ την περασμένη Παρασκευή και στη συνέχεια αφού συγκεντρωθούν τα σχόλια της αγοράς και των φορέων, θα προχωρήσει η διακήρυξη του διαγωνισμού, πιθανότατα εντός του Δεκεμβρίου.

Αξίζει να σημειωθεί πως το CRM του Δημοσίου, είναι ένα από τα μεγαλύτερα “ενιαία” έργα πληροφορικής των τελευταίων ετών, καθώς το αντικείμενο της σύμβασης δεν υποδιαιρείται σε τμήματα, λόγω της αρχιτεκτονικής του έργου και της συμπληρωματικότητας και των αλληλεξαρτήσεων, που είναι αναγκαίο να εξασφαλίζονται μεταξύ των υποσυστημάτων.

- Advertisement -
Olympic Engineering

Τι θα κάνει το CRM

Όπως περιγράφεται στο τεύχος διακήρυξης του διαγωνισμού, βασικός στόχος είναι η δημιουργία αυτοματοποιημένων διαδικασιών για τη γρηγορότερη εξυπηρέτηση των αιτημάτων πολιτών και επιχειρήσεων. Η αρχή θα γίνει με τις 75 πιο δημοφιλείς υποθέσεις που χειρίζονται τα ΚΕΠ, καθώς και 20 υπηρεσιών του Gov.gr.

Ένα ακόμη βασικό χαρακτηριστικό του έργου είναι η αποθήκευση σε μια ενιαία βάση όλων των πληροφοριών που επιτρέπουν την ύπαρξη μιας ολοκληρωμένης απεικόνισης των εξυπηρετούμενων: Από τα στοιχεία επικοινωνίας και ταυτοποίησης, έως και τα αιτήματα ή τις υποχρεώσεις του κάθε πολίτη.

Προβλέπεται και η δημιουργία ενός Ενιαίου Κέντρου Εξυπηρέτησης, το οποίο θα αποτελέσει το βασικό σημείο επικοινωνίας του πολίτη με το δημόσιο για την διεκπεραίωση αιτημάτων, επίλυση θεμάτων και απάντηση ερωτημάτων. Ο πολίτης, θα πρέπει να μπορεί να επικοινωνήσει με τις υπηρεσίες, με όλα τα διαθέσιμα μέσα επικοινωνίας όπως τηλεφωνικά, μέσω Chat και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Το έργο περιλαμβάνει και τηλεπικοινωνιακές υποδομές καθώς και η παροχή πλατφόρμας κέντρου εξυπηρέτησης επαφών (Contact Center) το οποίο θα προσφέρει υπηρεσίες εξυπηρέτησης είτε μέσω εκπροσώπων, είτε με αυτοματοποιημένες διαδικασίες, όπως αυτές που έχουμε συνηθίσει σε εταιρείες του ιδιωτικού τομέα.

Στο Έργο περιλαμβάνονται και όποιες υπηρεσίες, συστήματα και υποδομές είναι απαραίτητες για την επιτυχή υλοποίηση και λειτουργία της ψηφιακής υποδομής όπως ιδίως υπηρεσίες διαχείρισης έργου και διασφάλισης ποιότητας, μελέτης εφαρμογής, εκπαίδευσης, μετάπτωσης, πιλοτικής, παραγωγικής λειτουργίας και εγγύησης/συντήρησης, Μελέτες Ασφαλείας, άλλες ειδικότερες μελέτες που θα απαιτηθούν, συστήματα υποστήριξης της επάρκειας του Φορέα Λειτουργίας για την εκτέλεση της αποστολής του κ.ά.

Του Κώστα Κετσιετζή
kostaskets@capital.gr

capital.gr

Fibran
Katoikia.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝ

3ο Συνέδριο Πυροπροστασίας Κατασκευών
Verde.Tec 2024
13ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Newsletter

Close Popup

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής). Παρέχουν χαρακτηριστικά, τα οποία σας βοηθούν έτσι ώστε να μη χρειάζεται να καθορίζετε τις επιλογές σας κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπο. Οι πληροφορίες που συλλέγουν αυτά τα cookies είναι ανώνυμες και δεν είναι δυνατόν να παρακολουθήσουν την δραστηριότητα της περιήγησής σε άλλους ιστότοπους.

Preferences
Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής).
  • _at_cm_hide

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Save
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες