spot_img
Civiltech
Civiltech
spot_img

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τα δύο στοιχήματα και το guidance για το σύνολο του έτους

Nanodomi
Bosch
Ariston

Δύο κρίσιμα στοιχήματα για την πορεία της εταιρείας έχει να αντιμετωπίσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την παραίτηση του Φίλιππου Τσαλίδη από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου. Το πρώτο ζήτημα έχει να κάνει με το κλείσιμο της συμφωνίας με το ελληνικό δημόσιο για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές και το δεύτερο η λειτουργία των υπερσύγχρονων τρένων ETR 470. Την ίδια στιγμή οι προοπτικές για το σύνολο της χρήσης είναι θετικές.

- Advertisement -

Τα ζητήματα αυτά αναμένεται , μεταξύ άλλων, να απασχολήσουν τον νέο CEO της εταιρείας, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες εκτός απροόπτου θα είναι ο Ιταλός Maurizio Capotorto, έως σήμερα επικεφαλής των θυγατρικών της Trenitalia.

Στις 31 Δεκεμβρίου 2020 η προηγούμενη σύμβαση ΥΔΥ με το ελληνικό δημόσιο για την παροχή υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών έληξε. Λαμβάνοντας υπόψη τις διαπραγματεύσεις για την υπογραφή νέας σύμβασης που βρίσκονταν ήδη σε εξέλιξη στη βάση του Μνημονίου Συνεργασίας που υπογράφηκε μεταξύ του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2019 για να εξασφαλιστεί επαρκής χρόνος για τη βελτιστοποίηση της σύμβασης, συμφωνήθηκε αμοιβαία να επεκταθεί η ισχύς της υφιστάμενης σύμβασης για ένα έτος.

- Advertisement -

Δηλαδή η υπάρχουσα σύμβαση ισχύει έως τις 31 Δεκεμβρίου 2021, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες ελληνικό δημόσιο και ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκονται κοντά στην οριστικοποίηση της νέας σύμβασης που θα έχει δεκαετή διάρκεια με δυνατότητα επέκτασης για πέντε ακόμη χρόνια και θα προβλέπεται μέγιστη ετήσια αποζημίωση 50 εκατ. ευρώ.

To δεύτερο θέμα που έχει να λύσει η νέα διοίκηση ακούει στο όνομα «Ασημένια Βέλη». Πρόκειται για τα τρένα ETR 470, τα οποία υπόσχονται να πραγματοποιούν το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3,3 ώρες.

Στις 23 Ιουλίου 2019, υπεγράφη η σύμβαση αγοράς πέντε (5) αμαξοστοιχιών από την μητρική  Trenitalia συνολικού ύψους 47,5 εκατ. ευρώ. Το μοντέλο της αμαξοστοιχίας ETR470 θα προορίζεται για την εκτέλεση νέων δρομολογίων υψηλής ταχύτητας μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, με μεγαλύτερη χωρητικότητα, άνεση και ασφάλεια σε σχέση με το τροχαίο υλικό που χρησιμοποιείται έως σήμερα. Ωστόσο η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων δεν επιτρέπει την αδειοδότηση των συρμών καθώς δεν διαθέτουν τα συστήματα για έκτακτες καταστάσεις, με την τοποθέτηση αυτών να είναι εύκολη και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του προσεχούς διαστήματος.

Για το σύνολο του έτους η εταιρεία αναμένει επέκταση του τομέα των εμπορευματικών μεταφορών, λόγω της δέσμευσης στην αλυσίδα συνδυασμένων μεταφορών στην οποία ανήκει η Ελλάδα, κυρίως μέσω των λιμανιών της Ελλάδας (Ικόνιο/Πειραιάς και Θεσσαλονίκη), καθώς και από την ενδυνάμωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως του κομβικού παρόχου πολυτροπικών μεταφορών στην Ελλάδα.

Πεδία περαιτέρω ανάπτυξης της παρουσίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του Ομίλου FS στην Ελλάδα συμπεριλαμβάνουν τις υπηρεσίες σιδηροδρομικών σταθμών και εμπορευματικών κόμβων.

Νικόλας Ταμπακόπουλος

liberal.gr

Fibran
Katoikia.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΡΟΗ ΑΡΘΡΩΝ

3ο Συνέδριο Πυροπροστασίας Κατασκευών
Verde.Tec 2024
13ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Newsletter

Close Popup

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής). Παρέχουν χαρακτηριστικά, τα οποία σας βοηθούν έτσι ώστε να μη χρειάζεται να καθορίζετε τις επιλογές σας κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπο. Οι πληροφορίες που συλλέγουν αυτά τα cookies είναι ανώνυμες και δεν είναι δυνατόν να παρακολουθήσουν την δραστηριότητα της περιήγησής σε άλλους ιστότοπους.

Preferences
Τα λειτουργικά cookies παρακολουθούν την σωστή λειτουργία του ιστότοπου μας και επιτρέπουν στον ιστότοπο να θυμάται τις επιλογές που κάνετε (π.χ. προτιμήσεις γλώσσας ή περιοχής).
  • _at_cm_hide

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Save
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες